dc.contributor.author |
Троша, Наталія В’ячеславівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-01-23T12:23:51Z |
|
dc.date.available |
2018-01-23T12:23:51Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Троша Н. В. Драматургічна творчість Олександра Довженка : ідейне спрямування / Н. Троша // Філологічні трактати. – 2014. – Т. 6, № 1. – С. 32–38. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/109 |
|
dc.description.abstract |
У статті акцентується на ідейному спрямуванні драматургічного доробку О. Довженка. Йдеться про порушення митцем таких загальнолюдських проблем, як гармонія людини і природи, трансформація національної ментальності українського селянства у тридцятих роках ХХ ст., обумовленої тотальною колективізацією.
This article focuses on the ideological course of dramatic heritage of O. Dovzhenko. The artist raises such global problems as the harmony of a man and nature, the transformation of the national mentality of the Ukrainian peasantry in the thirties of the XXth century due to total collectivization. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Сумський державний університет |
uk_UA |
dc.subject |
природа |
uk_UA |
dc.subject |
сад |
uk_UA |
dc.subject |
вчений-селекціонер |
uk_UA |
dc.subject |
земля |
uk_UA |
dc.subject |
колективізація |
uk_UA |
dc.subject |
nature |
uk_UA |
dc.subject |
garden |
uk_UA |
dc.subject |
scientist-breeder |
uk_UA |
dc.subject |
the earth |
uk_UA |
dc.subject |
the collectivization |
uk_UA |
dc.title |
Драматургічна творчість Олександра Довженка: ідейне спрямування |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.subject.udc |
821.161.2.09(093.3) |
uk_UA |