DSpace Repository

Гейміфікація як засіб розвитку пізнавальної активності учнів 6 класу на уроках біології

Show simple item record

dc.contributor.author Коваленко, Катерина Василівна
dc.date.accessioned 2023-06-06T13:13:42Z
dc.date.available 2023-06-06T13:13:42Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Коваленко, К. В. Гейміфікація як засіб розвитку пізнавальної активності учнів 6 класу на уроках біології [Текст] : магістерська робота: спец. 014.05 Середня освіта (Біологія та здоров'я людини та природознавство) / К. В. Коваленко ; наук. кер.: канд. пед. наук., доц. Л. В. Бурчак; ГНПУ ім. О. Довженка; каф. біології та основ сільського господарства. - Глухів, 2022. - 66 с. + дод. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2005
dc.description.abstract Магістерську роботу присвячено проблемі використання методів і прийомів гейміфікація з метою підвищення пізнавальної активності учнів. uk_UA
dc.description.abstract The master's thesis is devoted to the problem of using methods and techniques of gamification in order to increase the cognitive activity of students uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ГНПУ ім. О. Довженка uk_UA
dc.subject загальноосвітні заклади середньої освіти uk_UA
dc.subject уроки біології uk_UA
dc.subject 6 клас uk_UA
dc.subject пізнавальна активність uk_UA
dc.subject гейміфікація uk_UA
dc.subject біологія uk_UA
dc.title Гейміфікація як засіб розвитку пізнавальної активності учнів 6 класу на уроках біології uk_UA
dc.type Other uk_UA
dc.subject.udc 373.5.016:57 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account